Leveringsbetingelser
Betingelser og vilkår ved kjøp av varer hos Biopuls
Januar 2011
GENERELLE VILKÅR
Avtalen gjelder forholdet mellom deg som kunde og Biopuls. Kjøpet trer i kraft i det kunden registrerer en bestilling. Fra dette tidspunkt gjelder alle betingelser og vilkår som følger:
BIOPULS:
• Personopplysninger: All informasjon lagret i BIOPULS’ medlemsdatabase og vil kun benyttes internt. BIOPULS vil ikke videreformidle informasjonen til andre parter.. Behandlingsansvarlig for personopplysninger er BIOPULS.
• Forbeholder seg retten til å stenge nettsiden www.biopuls.no og dennes nettbutikk ved uforutsette avbrudd i driften som ligger utenfor BIOPULS kontroll.
• Forbeholder seg retten til å foreta rimelige endringer på tilbudet basert på sesongsvingninger, markedskonkurranse og andre bedriftsmessige forhold.
• Fraskriver seg et hvert ansvar for tap eller skader på personer som følge av bruk og/eller misbruk av BIOPULS produkter eller informasjon gitt eller distribuert av BIOPULS.
KUNDEN:
• Står selv ansvarlig for at egen helsetilstand ikke medfører helsemessig risiko ved bruk av BIOPULS s produkter.
• Kjøper er innforstått med og aksepterer at ikke noe informasjon på www.biopuls.no, eller annen info mottatt eller utgitt av BIOPULS, er ment å være eller bør tolkes som medisinske diagnoser eller behandling. Ingen informasjon er ment å være et substitutt for medisinske råd og er kun ment å være for generell kunnskap.
• Må ved endring av bankkonto selv sørge for å gi de riktige opplysninger fra korrekt konto.
• Plikter å melde fra om adresseendring.
1. BETALING AV VARER
a) Varer som ikke er forhåndsbetalt eller betalt med kort, forfaller til betaling 10 dager etter vareutsendelse.
2. PROSEDYRE VED MANGLENDE BETALING
Ved uteblitt betaling til avtalt forfallsdato, sendes kravet til 3.part for videre inndrivelse. De til enhver tid gjeldende regler iht inkassolovens bestemmelser vil da tre i kraft.
3. PRISJUSTERING
BIOPULS forbeholder seg retten til, uten forutgående varsel, å regulere produktprisen tilsvarende økningen i konsumprisindeksen.